Udlejning af Redningshuset

Regler for udlejning af redningshuset til medlemmer under Hals Marineforening

1. Ansvarlig for udlejning er bestyrelsemedlem og hovmester

Gert Sørensen tlf: 2298 4555  Email: gerts.hals@gmail.com

2. Redningshuset kan kun lejes af medlemmer af Hals Marineforening og medlemmet skal deltage under arrangementet som ansvarlig.

3. Udlejning kan kun finde sted til festligholdelse af medlemmernes egne,deres ægtefælles/samlevers eller børns mærkedage. Undtagelse herfra kan ske hvis de pårørende ved et medlems begravelse ønsker at leje redningshuset. Særpris 500,- kr.

4. ved mærkedage forstås: jubilæer, fødselsdage, barnedåb, konfirmation og bryllup m.m.

5. Redningshuset kan ikke udlejes, når foreningen selv skal bruge huset og aldrig på torsdage og søndage. Nøglen kan udleveres fredag aften efter kl. 18.00 p.gr.a rengøring.

6. Fiskeriforeningen og Søspejderne kan låne Redningshuset en gang om året uden vederlag.

7. Ved leje aftales datoen med Hovmesteren.

8. Nøglen afhentes og aflevere i marinestugen torsdag eller søndag til Hovmesteren.Udlejningsreglementet og inventarlisten udleveres ved afhentning af nøglen.

9. Pris for lejen udgør kr.1.200,- og omfatter også brugen af glas, service, bestik m.v. som forefindes til 50 personer.

10. Duge, viskestykker, håndklæder m.v. medbringes selv.

11. Efter udlejning skal Redningshuset være ryddet og klargjort til kl. 10.00 næste dag. Rengøringen skal foruden selve huset også omfatte alt service, bestik, glas, lysestager, askebægere m.v., som har været benyttet. Alt affald skal fjernes. Huskat dette også omfatter opfejning af cigaretskod udenfor marinestugen. (kost og fejeblad forefindes i flaskeskuret)

12. eventuelle skader og mangler (iflg. Inventarlisten i køkkenet) Afregnes efter udlejning direkte til Hovmesteren ved efterkontrollen.

13. Alt afleveres i samme stand, som ved overtagelse. der må ikke fjernes/ lånes noget, der være sig  service, stole, borde m.m. fra redningshuset.